Monday, October 10, 2011

Paljastuksia

Saimme Viiviltä blogitunnustuksen. Kiitos äiti!



Tunnustuksen saajan pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Me Columbon kanssa aiotaan kertoa satunnaisia tunnustuksia itsestämme.

Mä aloitan:

1. Mä en osaa peittää kakkaa. Kuovin vaan vessan reunoja ja ympäristöä. Se on jotenkin vaikeeta. Viola peitti mun tekeleet silloin pikkusena ja nyt sen tekee Columbo.


2. Mä tykkään kalanruoasta. Onhan se vähän noloo, kun mun pitäis syödä ennemmin niitä kaloja, mutta kun niitten ruoka tuoksuu niin ihanalle...


3. Kun mulla on nälkä, alan pureskella kotiorjien sormia. Ruoka tuleekin sitten aika pian.


4. Mä nuoleskelen huuliani aika lailla ruokailun jälkeen. Tässäkin olen just nauttinut mamman jogurttia.


5. Mä nukun siellä missä on lämpimintä, vaikka oliskin ahdasta. Tässä esimerkkinä digiboksin päällä.



Sitten on Columbon vuoro.

6. Vaikka Columbo on usein aika koviksen näköinen, se on ihan pehmo. Se tykkää olla sylissä ja kaipaa kovasti hellyyttä. Erityisesti Jonaksen kotiintuloa odotetaan joka iltapäivä, ja kun se tulee, sen lähelle on päästävä. Tässäkin se oli ihan että "tää on sit mun ihmiseni"!

7. Columbo tykkää kaikista majoista. Tässäkin meidän vessojen desinfiointi oli käynnissä, ja pelkkä katto oli penkillä. Arvatkaa vaan, oliko Columbo heti kärppänä paikalla.

8. Columbo rakastaa poseerata. Missä on kamera, siellä Columbo. Tässä poseerausnäyte.


Osaan mäkin poseerata. Mutta huomatkaa, vaikka mua kuvattiin, Columbon oli pakko tunkee mukaan...



Me ei oikeen tunneta bloggaajia, mutta haluttais antaa tunnustus meidän koirakavereille. Niillä on kyllä blogi. Fami, Fuusio ja Flip, teidän vuoro kertoa kuulumisia.

Sitten, vaikka meidän kissaserkuilla Dahlialla ja Nyyrikillä ei ookkaan omaa blogia, haastan ne kertomaan juttuja itsestään. Ne voidaan julkaista vaikka täällä meidän blogissa.

Sitten kuulumisia sais kertoa myös poikani Kaapo ja ystävänsä Kuje.

Mä en nyt keksi muita. Täytyy sitä paitsi mennä, koska Columbo huutelee tuolla jo leikkimään!

2 comments:

  1. Olipas kivoja tunnustuksia! Nämä mun riistalapset eivät sitten kumpikaan oppineet kakanpeittoa.. ei se Sädekään... Mutta kyllä sut Marple "omaksi" tunnistaa.

    Ja on se Columbo aika äijä... ainakin ulkoisesti :-). Mutta hyvin olet kouluttanut siitä herrasmiehen.

    t. viivi-emo

    ps. kalaruokaa??? Pitääkö mun huolestua, kasvaako sulle evät?

    ReplyDelete
  2. Ihania tunnustuksia :-)!

    Pitäisköhän Columbon saada sellainen katollinen pesä vaikka joulupukilta..? Voisitte pötkötellä siellä yhdessäkin ;-)..

    ps. Viivi, kalat syö varmaan lihaa..

    ReplyDelete